I takt med Aventias stadig vekst, har vi sett behovet for å berike vårt team med nye og talentfulle tilskudd. I den anledning er vi begeistret for å introdusere vårt nyeste medlem, Jenny Moholt Abrahamsen. Jenny vil gå inn i rollen som Customer Onboarding Manager, hvor hun i hovedsak skal ha ansvar for prosjektplanlegging, onboarding og oppfølging av kunder.

 

Bakgrunn og erfaring

Jenny bringer med seg en god akademisk bakgrunn og imponerende arbeidserfaring. Etter å ha fullført en bachelorgrad i sosiologi ved Universitetet i Sørøst-Norge, utviklet hun en spesiell interesse for organisasjon og arbeidssosiologi. Dette ledet henne til å ta en mastergrad i organisasjon, ledelse og arbeid ved Universitetet i Oslo.

I løpet av sin karriere har Jenny jobbet i ulike bransjer og hatt forskjellige roller, inkludert butikkmedarbeider, teknisk ansvarlig i et nettlager og psykiatrisk pleieassistent på sykehus.

Arbeidserfaringen min er med andre ord mangfoldig, men det ser jeg på som en fordel!

 

Fra ønsket stilling til uventet mulighet

Jenny visste tidlig under sin masterstudie at hun ønsket å utforske IT-bransjen nærmere da hun fant dette området svært spennende. Hun valgte derfor å fordype seg i teknologi og kunnskapsledelse, med en spesiell interesse for kunstig intelligens. I løpet av sitt tredje semester begynte hun å lete etter jobbmuligheter og kom over Aventias stillingsutlysning for en Project Manager-stilling – en rolle som virket både interessant og personlig for henne som nyutdannet.

Av natur er jeg en planlegger, og det å kunne være med å planlegge og koordinere prosjekter i et fremoverlent selskap som Aventia fant jeg veldig interessant.

Selv med den harde konkurransen og mange dyktige søkere til stillingen som Project Manager, var det noe ved Jenny som vi i Aventia ikke kunne ignorere. Derfor ble hun tilbudt en rolle som Customer Onboarding Manager, som vil gi henne muligheten til å utvikle seg og skaffe verdifull erfaring mens hun fullfører sin mastergrad.

Da jeg opprinnelig ikke fikk stillingen jeg søkte på, men likevel fikk tilbud om stillingen som Customer Onboarding Manager, ble jeg utrolig glad og videre motivert. Jeg følte at Aventia ønsket å satse på meg som nyutdannet – noe som er utrolig gøy!

I sin nye rolle hos oss har Jenny ansvar for prosjektplanlegging, onboarding og oppfølging av kunder. Jenny understreker viktigheten av å prioritere kundene og sikre at de føler seg velkomne og ivaretatt gjennom hele integreringsprosessen.

 

Førsteinntrykk

Tiden mellom tilbudet om stillingen og Jennys første dag hos Aventia har vært kort. Hun begynte sitt arbeid mandag denne uken og har allerede dannet et positivt inntrykk av både selskapet og kollegene.

De første dagene har vært veldig lærerike og fine. Jeg har fått være med på ulike møter for å se hvordan disse gjennomføres, blitt kjent med mine nye kollegaer og allerede fått ansvar for prosjekter. Jeg synes at jeg har blitt godt tatt imot, og gjengen i Aventia virker som en sosial og morsom gjeng jeg ser frem til å bli bedre kjent med!

Videre uttrykker Jenny at hun ser frem til å bidra med gode løsninger for strukturert og effektiv prosjektplanlegging, utvikle bredere kompetanse innenfor bransjen og ikke minst bli godt kjent med alle som jobber her. Vi gleder oss til å ha henne med på vår reise!

Avslutningsvis deler vi en liten morsom detalj om Jenny – en ekstra touch for å bli bedre kjent med vår nye kollega.

Jeg er urovekkende glad i Urge. Jeg savner Urge intense veldig!